За най-новите хитове в mp3 формат посетете нашият Форум
Най-новите снимки на Николета Лозанова, Златка Райкова, Аксиния и Злтатка Димитрова натиснете ТУК

Павел снима два видеоклипа до края на месеца

Павел снима два видеоклипа до края на месеца

Николета Лозанова и Павел /© Сънни Мюзик

В края на месец януари Павел ще снима два видеоклипа. Първото парче с видеореализация ще е "Демон 2", в което участие взима Иванина. Вторият клип ще е на ново парче. По думи на певеца то е уникална балада.
"Сега в края на месеца, след 20-ти, ми предстоят снимки на два видеоклипа. Единият ще е на "Демон 2" с Иванина, а другият ще е на една уникална балада, която много ми е влезнала под кожата, много ми е на сърце. Клипът ще е доста скандален, не се е правил такъв клип в България до сега, надявам се да го харесате. Ще кажа само едно - Крум Крумов, продуцентът на Азис. Аз имах първоначално идея за въпросния клип, после го обсъдихме с Крум и решихме нещо съвсем различно. Няма да слагам перука и високи токчета като Азис, винаги съм казвал, че оригиналът е над копието. Аз съм си себе си и мисля, че тепърва хората ще видят кой съм" - заяви Павел.

signal.bg

No comments:

Post a Comment

Search Engine Submission - AddMe 2bg.info Startirai.com