За най-новите хитове в mp3 формат посетете нашият Форум
Най-новите снимки на Николета Лозанова, Златка Райкова, Аксиния и Злтатка Димитрова натиснете ТУК

Мария е повече от секси в "Най-добрият"

Мария е повече от секси в "Най-добрият"

Мария /© Планета


В петъчната вечер феновете на Мария имат повод за радост, факт е най-новото видео на звездата. "Най-добрият", направен със съдействието на Кости, се завъртя премиерно тази вечер по телевизия "Планета". Текстът към кръшното парче е дело на Мариета Ангелова, а режисьор на видеото е Люси.
В интервю за радио "Сигнал плюс" певицата каза: "Във видеото съм много провокативна, много различна. Тенденцията в момента е в късите прически, бретоните... аз съм се дистанцирала изцяло от това нещо. Ще видите едни големи коси, едни хубави крака, доста съм секси. Заложила съм на Жан Пол Готие. Не липсва червеното червило, любимо за цялата мъжка аудитория" - каза Мария.
Подготовката за реализацията на видеоклипа започна още през месец декември, а самите снимки продължиха 14 часа. Клипът към песента "Най-добрият" бе реализиран в голямо студио в София на специално изработен декор.
В снимките на новия видеоклип на Мария са включиха и танцьорите от балет "Магия" с оригинална хореография.


signal.bg

No comments:

Post a Comment

Search Engine Submission - AddMe 2bg.info Startirai.com