За най-новите хитове в mp3 формат посетете нашият Форум
Най-новите снимки на Николета Лозанова, Златка Райкова, Аксиния и Злтатка Димитрова натиснете ТУК

Азис и Десислава - Имаш ли сърце - Нов вариянт

Чуй Азис и Десислава в новия вариант на Имаш ли сърце

Изтегли песента от нашият Форум

*Промо* Азис и Десислава - "Имаш ли сърце"
В края на месец септември Signal.bg писа, че ще може да чуем отново Азис и Десислава заедно в обща песен, която самият певец определи като поп вариант на "Имаш ли сърце". Ето какво каза Азис пред Емилия Стоянова при гостуването си в "Открит микрофон": "За "Имаш ли сърце" мога ли да споделя нещо, сега ми хрумна, че мога да го споделя със слушателите на "Сигнал плюс". "Имаш ли сърце" има втора версия. Ти като човек, който разбира от музика страшно много, съм сигурен, че когато я чуеш ще забравиш за всички тези девет песни, за които говорихме. И само да вметна нещо. В песента участва Десислава. В "Имаш ли сърце" поп варианта, така да го наречем. Има поп вариант, който звучи изключително модерно. Нямам база за сравнение, за да ти кажа като коя песен, но в новия вариант, който ще пусна след месец някъде, живот и здраве, страшно много ми е помогнала Десислава." - разкри Азис в токшоуто на Емилия Стоянова.
Васко се е обадил на Десислава, за да я покани да вземе участие. "Парчето звучеше прекалено модерно, за да бъда само аз. Поканих Деси, за да ми удари едно рамо, така приятелско. Направи го, дойде. Остави си работата, за да ми помогне и така имаме още един вариант на "Имаш ли сърце".
Днес в Signal.bg промотираме Азис и Десислава - Имаш ли сърце. Може да чуете песента в прикачения файл.

signal.bg

No comments:

Post a Comment

Search Engine Submission - AddMe 2bg.info Startirai.com