За най-новите хитове в mp3 формат посетете нашият Форум
Най-новите снимки на Николета Лозанова, Златка Райкова, Аксиния и Злтатка Димитрова натиснете ТУК

Вероника снима Ерик в клипа си


Вероника снима Ерик в клипа си
Слушай аудио интервю тук.
  


Вероника сподели в ефира на радио "Сигнал плюс", че следващият ú план, който смята да реализира е "Приемам комплименти" да се сдобие с видеоклип. Певицата разкри, че Ерик, чийто са мъжките вокали в песента, ще участва в клипа.
"В момента се занимавам точно с това, тъй като знаете един видеоклип не струва малко пари. Наистина много ми се иска да го направя максимално скоро, не знам дали сега - януари и февруари, тези най-мъртви и слаби месеци... Дали сега е момента да го пусна, но пък смятам, че ако я забавя прекалено много не е добре, тъй като тя вече излезе официално на пазара. Това ми е следващият план, да заснема видеоклип, дори се чухме с Ерик, който ще вземе участие в клипа, тъй като мъжките вокали са негови и смятам, че ще бъде интересно" - каза Вероника.
Изпълнителката на "Приемам комплименти" призна, че има много планове за 2010 година: "Имам страшно много планове за 2010-та, при мен това понякога е в минус, тъй като имам толкова много идеи, че в един момент те започват да се бият една с друга. Може би това е присъщо за зодията ми, ние сме едни мечтатели, все нови и нови идеи се раждат в съзнанията ни. Много ми се иска да пусна балада, но не знам защо нещата се промениха по такъв начин, че баладите, като че ли в момента не получават вниманието и живота, който заслужават. Защото една балада в крайна сметка не ти носи участия - това, към което всички се стремим, и то, за да можем да оцелеем не нещо друго. За един изпълнител това е най-важно да има участия, ако нямаш участия просто няма как да направиш нещо друго".
Въпреки всичко Вероника иска да направи сериозна песен: "Иска ми се да направя и сериозна песен, нещо като това, което съм правила и преди, но идеята е не да направя нещо, което да се хареса само на мен, в крайна сметка ние работим за публиката".

signal.bg

No comments:

Post a Comment

Search Engine Submission - AddMe 2bg.info Startirai.com