За най-новите хитове в mp3 формат посетете нашият Форум
Най-новите снимки на Николета Лозанова, Златка Райкова, Аксиния и Злтатка Димитрова натиснете ТУК

Азис: Нека хората да не ме приемат като извънземен

 http://prbg.info/wp-content/uploads/2009/06/vasil_novoto-vreme.jpg
Азис винаги е бил интересен на публиката с онова, което хвърля в публичното пространство като думи, желания и намерения. Наскоро певецът направи едно интересно участие в „Sin City“, съвместно с Малина. Непосредствено след това, в интервю за радио „Сигнал плюс“, звездата заяви категорично:
„Да, наистина възобновявам участията си. Музикантското си каза думата върху мен. Не мога да спра да пея. Продължавам да пея, така че въобще да не се притесняват хората да ме канят по празници и т.н. Разбира се, аз няма да мога да ходя навсякъде, защото продължавам да се занимавам с телевизия, но ще отбирам нещата, които са по-важни за мен, местата, които ще посетя. Аз съм ОК, вече работя“.
При всички случаи по празниците Кралят няма как да остане без участие и безучастен към повика на феновете.
„Нека хората да не ме приемат като извънземен. Достатъчно е мястото да е хубаво и да успее да побере всички желаещи. Винаги ми е било мъчно, когато отида да пея някъде и хората остават отвън, не могат да влязат, защото знаем какви проблеми може да се случат, когато много хора са на едно място. Така че в големите клубове с най-голямо удоволствие бих се изявил“ – каза още Азис.
източник: signal.bg

No comments:

Post a Comment

Search Engine Submission - AddMe 2bg.info Startirai.com