За най-новите хитове в mp3 формат посетете нашият Форум
Най-новите снимки на Николета Лозанова, Златка Райкова, Аксиния и Злтатка Димитрова натиснете ТУК

Алисия прости на Златка Райкова



Попфолк певицата Алисия разкри пред списание „Блясък“, че вече е забравила грозния скандал с плеймейтката Златка Райкова, тъй като блондинката вече й се извинила, при това почти просълзена.

Тя дойде при мен и ми се извини при това съвсем искрено и от сърце“, сподели изпълнителката на „АРА мюзик“. „Беше почти просълзена. Обясни ми каква е била ситуацията и призна, че много съжалява. За мен е важно, че е осъзнала грешката си. Споменът за това, което направи, винаги ще остане в сърцето ми. Не мога да бъда приятелка с нея.“с
Алисия сподели, че „всички сме хора и грешим“. „Тя е млада, може би в онзи период е била по-наивна и се е поддала на манипулации“, разказа още попфолк изпълнителката. 

No comments:

Post a Comment

Search Engine Submission - AddMe 2bg.info Startirai.com